معرفی، نقد و بررسی و راهنمای خرید محصولات تریابیوتی در ایران

شرکت آمریکایی تریا یبوتی در سال ۲۰۰۳ توسط مخترعان لیزر لایت شیر در ایالت کالیفرنیا با هدف ساخت دستگاههای لیزر خانگی با تکنولوژی و کارکرد دستگاه های کلینیکی جهت استفاده شخصی در منزل و بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص تاسیس شد.

شرکت تریابیوتی اولین محصول خود را با نام تجاری tria 4x بعنوان یک دستگاه خانگی رفع موهای زائد با تکنولوژی دایود را روانه بازار کرد و با توجه به نوآوری منحصربفرد خود توانست نظر خیلی از موسسات تحقیقاتی در زمینۀ سلامت و زیبایی را به خود جلب کند. متخصصان تریابیوتی سپس در سال ۲۰۱۰ دستگاه بلولایت رفع جوش و از بین برنده لک پوستی، و پس از آن در سال ۲۰۱۲، لیزر خانگی فرکشنال جهت جوانسازی و از بین بردن چروک پوستی را با جدیدترین دستاوردهای علمی روز وارد بازار کردند.

لیزر تریا (tria 4x)

دستگاه لیزر خانگی تریا اولین و تنها لیزر برطرف کنندۀ موهای زائد که برای مصرف خانگی ساخته شده است و از تکنولوژی دایودی استفاده می کند که در لیزرهای موجود در کلینیک های تخصصی پوست و مو استفاده می شود.
کارکرد اصلی لیزر تریا ۴x این است که فولیکول های مو را هدف قرار داده و آن ها را از کار می اندازد و در نتیجه رشد مو بر روی صورت و بدن به طور دائمی متوقف می شود.
لیزر تریا محصول شرکت تریا بیوتی و دارای تاییدیه FDA است.

لیزرهای دایود پرتویی شامل نور و گرما ساطع میکند که این پرتو، به فولیکول های مو و ملانین آن ها هدایت شده، ملانین انرژی لیزر رو جذب میکند و در نتیجه مانع رشد مو در فولیکول های آسیب دیده مو می شود. در این نوع لیزر پوست آسیبی نمی بیند چرا که انرژی لیزر مستقیما در فولیکول هدایت می شود و در نتیجه از پوست محافظت می کند.
هنگام استفاده از لیزرهای دایود باید مراحل درمان کامل شود. ممکن است چندین مرحله لازم باشد تا موهای شما کاملا از بین برود.
البته همانند تمامی لیزرها قرمزی در ناحیه تحت درمان امری طبیعی است و در طی دو روز از بین خواهد رفت. لیزر دایود برای انواع پوست های روشن، سبزه تا تیره مناسب می باشد.

در روش لیزر کردن موهای زائد در کلینیکهای زیبایی نمی‌توان انتظار داشت تا تمام موها به طور کامل و برای همیشه از بین برود. زیرا گاهی نمی‌توان تمام موها را در کلینیک از بین برد و در خیلی از مواقع هم برخی از موها مجددا رشد می‌کنند. البته برای همه افراد این مشکلات یکسان نیست. ممکن است فردی در همان جلسات ابتدایی درمان، کاهش چشمگیری را در موهای زائد بدن خود ببیند و ممکن است برای بعضی افراد این کاهش مستلزم انتظار طولانی‌تر و جلسات بیشتر باشد. اما با این همه، می‌توان گفت که در روش لیزر کردن موهای بدن برای رسیدن به نتیجه بهتر و با هزینه کمتر، دستگاه Tria یک انتخاب هوشمندانه می‌باشد که تاثیرات طولانی و قابل توجهی را می‌توان از آن انتظار داشت. دستگاه لیزر تریا می‌تواند برای مقابله با موهای زائد بالای لب، زیر بغل، ساعد، بیکینی و بالا و پایین پاها استفاده شود.

اشتیاق شما برای استفاده از دستگاه موبر تریا قابل درک است چرا که طبق گفته شرکت تریا بیوتی و استفاده کننده گان از این وسیله، استفاده از آن واقعا بدون درد، امن و دائمی است.
از آن جایی که دستگاه‌های خریداری شده به وسیله تبلیغات تلویزیونی، ماهواره ای و شرکت های غیرمجاز نتیجۀ مطلوبی به همراه نداشته است، شما می توانید این وسیله را از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی بورسیکا بعنوان تنها نمایندۀ رسمی شرکت تریا بیوتی (Tria Beauty) در ایران خریداری کنید.

لیزر تریا (tria 4x)
tria 4x
لیزر تریا 4x
لیزر پریسیژن

لیزر پریسیژن تریا

لیزر پریسیژن تریا نسخۀ کوچکتر لیزر tria 4x یک دستگاه کوچک، سبک و جمع و جور است که برخلاف ظاهر ظریف و زیبایش، دقت و قدرت خوبی برای رفع موهای بیکینی، زیر بغل و صورت دارد.
لیزر تریا پریسیژن دقیقاً فولیکول مورا هدف قرار می دهد و آنرا غیرفعال می کند و نتیجه ای که به دست می آورید کاملاً دائمی است.

لیزر جوانسازی تریا

لیزر جوانسازی تریا

لیزر جوانسازی تریا یکی دیگر از محصولات منحصربفرد تریابیوتی است که بصورت کاملا مستقیم و بی واسطه توسط فروشگاه اینترنتی بورسیکا وارد و عرضه می شود.
نتایج فرایند بازسازی کلاژن‌های پوست در لیزر جوان کننده پوست تریا بعد از دو هفته مشخص می شود و بعد از ۱۲ هفته و با هفته ای ۵ بار استفاده نتیجۀ مورد نظر شما حاصل خواهد شد و می توانید با پوستی جوان‌تر، شاداب‌تر و تازه‌تر، حس خوب خوشبختی را تجربه کنید.

لیزر بلولایت خانگی رفع آکنه و لک تریا

لیزر بلولایت خانگی رفع آکنه و لک تریا

دستگاه بلو لایت تریا با استفاده از تکنولوژی نور آبی و بدون اشعه فرابنفش، بر روی آکنه و جوش شما قرار می گیرد و به مرور میکروب های درون آن را از بین برده و باعث بهبود سلامت پوست می شود.
بعد از اینکه از این دستگاه استفاده کردید، خواهید دید که دیگری اثری از آکنه ها، جوش های سر سیاه و لک بر روی پوست شما وجود ندارد و احتمال ایجاد این ضایعات به مقدار قابل توجهی کم می شود.
طبق آمار تنها با دو هفته استفاده از این دستگاه تا دو سوم از آکنه های شما از بین می رود و در هفته چهارم شاهد از بین رفتن صد در صد این آکنه ها و جوش ها خواهید بود.